Söndag

Hejsan.
Då va det söndag då. Orkade inte skriva igår innan jag gick och la mig. Allting va bara för jobbigt just då. Det är det väll fortfarande, men jag känner mig kanske inte helt som jag gjorde igår. Iallafall, igår så vid halv 10 ungefär knackade Robin på våran dörr här hemma och ville ha med mig till blå huset, så ja, jag klädde mig och åkte med.
Dock va det ganska jobbigt att vara där. Jag satt bredvid Sara och Robin i soffan när vi kollade på film. Och jag ville liksom bara krypa upp vid Robin och bara gosa mig in. Ville pussa honom och så, men jag visste att jag inte fick. Sen började han att smsa med sin nya och så.. Men men.. Vad ska man göra? Han skjutsade hem mig sen efter filmen iallafall. Fattar inte hur jag klarar det här egentligen..

Men men, nu lär jag packa å så.. Åker till Västerås idag.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0