Morrn.

God morgon god morgon.
Nu är man uppe tidigt igen, men det beror ju på att Filip och Saga kom ner och väckte mig. Men dom ville ju bara ha en kram. Det är ju inte deras fel att jag har svårt att somna om när jag en gång har vaknat.
Idag ska jag iallafall försöka plugga tills jag ska till Västerås igen. Fast jag lär ju packa innan. Packar ju så fort jag har duschat och fixat mig, för då har jag ju använt allting som jag behöver använda.
Det sköna är ju att jag slipper åka tåg eftersom att Emelie också ska över till Västerås. Hon börjar ju sin praktik imorrn på skolan vid barkaröby. Lövängsskolan heter den. Och jag är ju på Lövängsförskolan. Så vi är ju precis bredvid varandra.
En sak som är lite drygt med imorgon, det är att jag har öppningen och ska egentligen sluta 1, men jag kan inte åka hem då för Lena kommer imorrn och ska kolla och prata och så. Och hon kommer klockan 2. Lite drygt. Men men.  Det gör väll egentligen inget, för hon hade ju sagt från början att hon inte skulle komma, men ändå tog hon sig tid att komma. Det är ju faktiskt bra.

Men nej, nu ska jag väll inte sitta här och skriva massa skit.

Caio <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0