Lördag

God morgon.
Nu har man avslutat sin praktik och ska tillbaka till skolan. Och jag har precis blivit sjuk. *suck*. Men det är ju bra att det kommer efter praktiken och inte just under praktiken. En sak som är säker, det är att jag kommer sakna att vara där borta. Känns som mina barn nu ju, vill ju inte lämna dom. Men jag sa att jag skulle komma och hälsa på någon gång. Kan ju inte bara lämna dom helt, det går ju inte. Älskar verkligen dom där ungarna, även om dom har lite svårt att lyssna ibland. Men gud nej, kommer verkligen sakna dom.
Aja, nu sitter man här och lyssna på "Julens tid är här - Molly Sandén och Magnus Carlsson", och tänker på att jag måste plugga idag. Det spelar ju ingen roll om man är sjuk eller inte, plugga måste man ju göra ändå. Jag har iallafall inte feber, men hosta, täppt i näsan och helt konstig i halsen. Skulle inte förvåna mig om jag får halsfluss heller, Filip har ju fått det. Dom va upp till läkaren igår, så han fick ju medicin igår.
Men nej, nu ska jag kolla lite snabbt på internet, sen ska jag fixa och så.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0