Lördag !

Hejsan !

Idag kom min lillasyster ner och väckte mig vid åtta, och snackade om att hon ville baka muffins. Hon tände lampan och la fram kläder som hon tyckte att jag skulle ha, så det va bara att hoppa in i duschen och sen klä på sig. Hon har ju bra smak iallafall, min kära lillasyster. Hehe. Vi bakade iallafall muffins, och dom vart nog ganska bra tror jag, förutom sista plåten som jag råkade bränna lite. Haha, men så kan det ju gå om man inte är tillräckligt uppmärksam. Haha.

Iallafall, nu har Robban hämtat min byrå, så du kan jag börja fixa så att jag får lite ordning på allting. Haha.

Vi ska äta lite god mat idag också tydligen, men det blir potatisgratäng med vitlök i. Hmm, inte så förtjust i det längre om jag ska vara ärlig, sen ska vi fika våra muffins. Haha.

Men nej, nu ska jag fixa lite här.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0