Tisdag

Hejsan och goddag !

Från söndagen till måndagen så sov Elias nere hos mig. Snacka om att det va mysigt. Jag trodde att han skulle vakna jätte mycke och vara jätte ledsen flera gånger, men icke sa nicke. Tyst som en mus, och vaknade efter 4 timmar hela tiden. Eller ah, först vaknade han vid halv 11 när vi gick och la oss, klockan 2 - 4 - 6 .. Sista gången han vaknade så låg han och kollade ganska länge  , sen mellan 7 och halv 8 så åt han mat, sen somnade han om igen. Det va verkligen jätte mysigt att ha honom sovande hos mig. Han fick sova på mitt bröst typ hela tiden, och jag kan lova er (!) det är verkligen det bästa som finns. Det är så himla mysigt. Fast man blir super varm också. Så när Filip kom ner vid 8 och ville gosa (fast jag sa till honom att vi kommer upp när Elias har vaknat, vilket han aldrig gjorde så vi gick upp efter ett litet tag) , så va vi super blöta, både jag och Elias. Han är så himla varm, så om han ligger nära en så blir man super varm själv. Men det gör ju inget. Det är ju så himla mysigt med Elias mot bröstet. Nästan så att man blir sugen på en egen liten, men jag ska vänta tills jag har gått klart skolan och fått jobb. Så tills dess får jag låna Elias när jag känner för det. Jag ska ju bli gudmor till honom också *ler*. Det är jag riktigt stolt över. Älskar verkligen honom, och Alicia, så enormt mycke. Dom gör ju mig så himla glad, jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dom. Det går verkligen inte.

Men nej, nu kanske man ska gå upp och fixa lite frukost. Har en hel del att stå i idag. Och klockan 1 ska jag vara uppe på stan och fika med Bella och Andreas. Planera lite och sånt där. Hoppas det blir trevligt. Sen har jag massa massa annat att fixa också. Segt segt. Plugg, tvätt, städ och lite annat. Ska försöka hinna träna och sola idag också, om jag nu hinner det. Det hoppas jag att jag gör.

Men nej, skriver lite mer senare kanske !

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0