Söndag

God dag !
Är helt seg just nu. SItter här hemma hos Robin, har vart här hela helgen eftersom att han ville att jag skulle sova här i fredags, och sen så hade mamma fest igår så då fick jag inte sova hemma. Han fyllde även år igår också, så det blev fika här då hans föräldrar kom. Sabina fyllde också år, så vi va förbi hemma hos Jenny en liten stund och grattade henne, innan vi drog vidare hem till Robins föräldrar. Där åt vi mat - trerätters. Det va riktigt gott, men jag kan lova att jag mådde riktigt riktigt illa efteråt. Det kändes verkligen som att allt skulle komma upp igen, och jag kunde inte titta på någonting ätbart för då kändes det som att allt skulle komma upp. Det va jätte drygt. Men sen drog vi iallafall hem igen efter att vi hade ätit och vart lite sociala. Jag gick och la mig nästan på en gång, men Robin satt uppe och spelade spel *suck*. Men men, han tycker att det är kul, då får han väll spela också då. Inget jag kan hindra honom från.

Men men, Sara och David ska komma förbi här lite senare och fika och sådär. Blir väll kanske att spela lite sällskapsspel kanske. Och kolla på film. Men jag vet inte. Måste hem också, och lämna grejer. Sen vet jag inte om det blir att jag ska sova här en natt till eller om jag ska sova hemma, iallafall så måste jag plugga lite. Skitdrygt, men sånt som måste göras. Nästa vecka blir det att komma igång med träningen igen också, för nu är jag inte sådär jätte förkyld längre, och det är ju skönnt.

Men nu ska jag göra lite annat, som jag har gjort hela förmiddagen medan Robin har sovit.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0