Söndag

God morgon.
Fortfarande förkyld, och det är drygt. Visst, jag vet att det inte går över på en natt, men det här håller verkligen på att ta kål på mig. Jag hostar så att jag nästan håller på att spy hela tiden, och jag vet inte allt. Det är verkligen jätte drygt. Jag har hellre bara ont i halsen än att jag är snorig och har hosta. Jag ligger hellre och har halsfluss än att vara förkyld på det här sättet, ändå är det verkligen ingenting man längtar efter att få - halsfluss.

Aja, idag så ska jag väll plugga och städa upp lite. Lägga dit lite saker vid det här nya databordet, och kolla vad jag ska ha på hyllor sen. Måste få ordning på allting här nu. Känns som att jag aldrig kommer få ordning om jag inte själv tar tag i det, och det är ju ganska så drygt. Måste se till att fixa ett extra jobb också så att jag har pengar till att fixa rummet.

Nej, nu ska jag väll hoppa in i duschen antar jag. Sedan ta tag i allting.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0