Söndag

Veckan har vart helt okey.
Igår va det riktigt kul. Rätt som det va så skulle jag vara med och spela sista matchen innan final. Haha. Det va kul, förutom det att jag vart inkuffad i läktaren så jag fick inte vara med och spela final sen. Dom sa att jag kunde ha fått en spricka i handleden så det  skulle inte vara så smart att spela mer då. Så antingen har jag bara någon slags stukning eller så har jag en spricka i handleden. Inte skönt kan jag ju lova. Emelie gjorde också illa sig igår, men hon gjorde illa sig under finalen, så hon fick spela klart. Hon gjorde illa benet.

Men det va en trevlig kväll.

Idag har jag inte gjort så mycke, sov till halv 12, då mamma ringde, sen har jag tvättat lite och sen bara setat här. Borde väll plugga lite också. Ska bränna lite julskivor till mamma också.


Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0