Lördag

Usch, jag är så trött på det här med att man ska vara sjuk och grejer. Nu är man ju super förkyld igen, och det är så himla drygt. Hostar sönder min hals och är tjock i halsen och det ena och det andra. Det är så himla drygt.
Jaja, man har ju iallafall jullov nu, och man har ju massa att plugga iallafall. Så det blir förmodligen inte så mycke att vila upp sig på. Och julafton snart också.

Blä blä blä. Nej, man ska inte klaga. Jag är ganska positiv ändå, fast att det kanske inte låter som det. Men jag är det. Men är så himla trött på vissa saker bara. Men men, det får man ju ta i tu med senare.

Idag blir det såhär, vi ska strax äta frukost sen ska vi åka över till Avesta. Morfar fyllde år igår, så vi ska fira honom, sen ska vi handla lite. Tänkte köpa present till Robin, och så fick jag för mig igår att jag ska köpa en julklapp till hans föräldrar. Men jag gör ju det bara för att jag tycker om dom så himla mycke. Den där familjen är helt underbar måste jag ju bara säga. Finns inte ord. Jag verkligen älskar hans mamma. Hon är så otrogligt vacker och jag vet inte allt. Finns inte ord. Nej, jag tycker verkligen om henne.

Men okey, sen då? Vad händer senare då? Jo, jag antar att det blir att plugga och fixa ordning på rummet. Ska ju ta bort det här skrivbordet och ge det till Filip, och sen ska jag få in ett annat bord här. Ett data bord. Så det ska nog bli bra. Sedan så önskar jag ju att jag hade pengar så att jag hade kunnat fixat klart mitt rum nu innan julafton, men så är det ju. Så det får väll bli efter julafton då. Men det ska iallafall bli ordning här. Skönt det ska bli när man har fått ordning på allting. Verkligen.

Men okey, nu sitter jag iallafall här och hostar sönder min hals känns det som. Hostar river verkligen i halsen hela tiden så fort man hostar. Men nej, nu ska man inte klaga.

Jag ska väll träffa Robin den 27e, då fyller han ju år, och sen den 28e. Då ska vi prata . Har ingen lust att prata den 27e, för det känns lite elakt. Det är ju trots allt hans födelsedag. Så då tar vi det den 28e istället. Det känns mycke snällare. Men ja, vi ska ju inte träffas eller prata nånting före det. Han ville ha det så, då får det vara så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0