Juldagen

Hmm , nu börjar jag bli riktigt seg. Känns som att det är jul fast ändå inte. Aja, man ska väll inte klaga. Idag kommer iallafall mormor, morfar, fredrik och cilla och deras barn hit, och vi ska äta julmat och sånt. Få lite julklappar kanske. Eller ja, det blir typ någon hundring. Fick 300 av farmor idag iallafall, och en plånbok. Men plånboken va mer för någon i Sagas ålder, så Saga fick ta den.

Igår så fick jag ett halsband från märket Diddi, två stora koppar med anshett (?) från IKEA, två matböcker från Lagerhaus, glaspärlor så att jag kan göra ett eget halsband och liknande, en bok av min syster som är en självbiografi, solkort på OpenSun,  Paradisask och en Jacka av pappa från InterSport.

Men som sagt, jag har ju inte fått riktigt alla julklappar ännu. Mormor och morfar är ju kvar, och Robin. Hihi. Sen vet jag ju inte om Ted har köpt nånting, det visar sig ju.

Nu kommer väll snart mormor och morfar hit tror jag. Tror dom skulle komma halv 1, men är inte riktigt säker. Antingen då eller så kommer dom klockan 1. Vill att Robin ska komma hit också. Jag saknar honom jätte mycke. Vill vara med honom hela tiden nu, det känns så tomt utan honom.

Men nu ska jag fixa lite.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0